Informujemy o możliwości uzyskania dofinansowania na usuwanie azbestu, które pochodzi z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.Zainteresowani mieszkańcy z terenu Miasta i Gminy Ścinawa mogą uzyskać wsparcie w wysokości 100% kosztów demontażu wyrobów wcześniej zdemontowanych, transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest.
Deklarację o przystąpieniu do programu „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie miasta i gminy Ścinawa w 2021 roku”, realizowanego przez WFOŚiGW we Wrocławiu oraz Urząd Miasta i Gminy Ścinawa należy składać w terminie do 25.06.2021r. (UWAGA: nastąpiła zmiana, deklaracje przyjmowane do 22 czerwca)
Deklarację można pobrać w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Ścinawa, Rynek 17, 59-330 Ścinawa, pokój nr 24 lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta i Gminy Ścinawa - w załączeniu.
Deklarację o przystąpieniu do programu można wysyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres urzad@scinawa.pl na załączonym formularzu, wysyłając na adres: Urząd Miasta i Gminy Ścinawa, Rynek 17, 59-330 Ścinawa lub składać bezpośrednio w magistracie.
Dodatkowe informacji można uzyskać pod nr tel.: 76 740 02 26.
UWAGA : Dofinansowanie nie obejmuje zakupu oraz montażu nowego pokrycia dachowego!